loading...
بهترین وبلاگ عاشقانه حامد..عاشق تنها..عکسهای عاشقانه:
حامد بازدید : 307 چهارشنبه 01 تیر 1390 نظرات (4)

    مانده ام تنهاي تنها                                           سالها میگذرد از شب تلخ وداع

از همان شب که تو رفتی و به چشمان پر از حسرت من خندیدی

تو نمیدانستی

تو نمی فهمیدی

که چه رنجی دارد با دل سوخته ای سر کردن

رفتی و از دل من روشنایی ها رفت

لیک بعد از ان شب

هر شبم را شمعی روشنی می بخشید

بر غمم می افزود

جای خالی تو را میدیدم

می کشیدم آهی از سر حسرت و می خندیدم

به وفای دل تو

و به خوش باوری این دل بیچاره خود

ناگهان یاد تو می افتادم

باز می لرزیدم

گریه سر می دادم

خواب می دیدم من که تو بر میگردی

تا سر انجام شبی سرد و بلند

اشک چشمان سیاهم خشکید

آتش عشق تو خا کستر شد

یاد تو در دل من پرپر شد

اندکی بعد گذشت

اینک این من...تنها...دستهایم سرد است

قدرتم نیست دگر...تا که شعری گویم

گر چه تنها هستم

نه به دنبال توام

نه تو را می جویم

حال می فهمم من...چه عبث بود آن خواب

کاش می دانستم عشق تو می گذرد


تو چه آسان گفتی دوستت دارم را

و چه آسان رفتی...

کاش می فهمیدی وسعت حرفت را

آه...افسوس چه سود

قصه ای بود و نبود ...
                                                                                     سالها میگذرد از شب تلخ وداع

از همان شب که تو رفتی و به چشمان پر از حسرت من خندیدی

تو نمیدانستی

تو نمی فهمیدی

که چه رنجی دارد با دل سوخته ای سر کردن

رفتی و از دل من روشنایی ها رفت

لیک بعد از ان شب

هر شبم را شمعی روشنی می بخشید

بر غمم می افزود

جای خالی تو را میدیدم

می کشیدم آهی از سر حسرت و می خندیدم

به وفای دل تو

و به خوش باوری این دل بیچاره خود

ناگهان یاد تو می افتادم

باز می لرزیدم

گریه سر می دادم

خواب می دیدم من که تو بر میگردی

تا سر انجام شبی سرد و بلند

اشک چشمان سیاهم خشکید

آتش عشق تو خا کستر شد

یاد تو در دل من پرپر شد

اندکی بعد گذشت

اینک این من...تنها...دستهایم سرد است

قدرتم نیست دگر...تا که شعری گویم

گر چه تنها هستم

نه به دنبال توام

نه تو را می جویم

حال می فهمم من...چه عبث بود آن خواب

کاش می دانستم عشق تو می گذرد

تو چه آسان گفتی دوستت دارم را

و چه آسان رفتی...

کاش می فهمیدی وسعت حرفت را

آه...افسوس چه سود

قصه ای بود و نبود ...                                                                                                                          
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط clipkadeh در تاریخ 1348/10/11 و 19:05 دقیقه ارسال شده است

بزرگترین و بروزترین سایت کلیپ دارای مجوز ارشاد اگر امارتون خوبه و حاضر به تابدل هستید اول بنر های مار بزارید بعد تو بخش نظرات اعلام کنید

این نظر توسط JiZiIHQUphTTsfsPWuW در تاریخ 1348/10/11 و 12:05 دقیقه ارسال شده است

dZnQRj qguunftlujcd

این نظر توسط hRfBwRRTjITVOZdU در تاریخ 1348/10/11 و 21:41 دقیقه ارسال شده است

This is way more helpful than anythnig else I've looked at.


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
باسلام به همه ي دوستان وعاشقان اسم من حامده متولد1372اين وبلاگ رو تقريبا براي عاشقان ساخته ام وبه عزیزترینم سوسن تقدیم میکنم اميدوارم خوشش بياد.. آرزودارم كه همه ي عاشقان به معشوق خودشان برسن.. راستي نظر هم يادتووون نره براتوون آرزوي موفقيت دارم.. اميدوارم هرجاكه هستين خوشحال باشين..دوستان عزيزم مطالب اين وب عاشقانه هست شايد به صفحه ي اول نگاه كنين خوشتون نياد ولي اگربه كل صفحات سربزنين پشيمون نميشين درصفحه هاي بعدي هم مطالب عاشقانه خوب وهم تصاويرعاشقانه توپ هست راستي هرمطلبي كه رمز خواست رمزش تاريخ تولدمه..""1372.."".باااااااااااااااااااي
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    اين وبلاگ براي عاشقان ساخته شده نظرتون چيه؟؟؟؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 106
  • کل نظرات : 47
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 37
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 153
  • بازدید ماه : 337
  • بازدید سال : 1,699
  • بازدید کلی : 16,223
  • کدهای اختصاصی

    كد موسيقي براي وبلاگ

    http://roozgozar.com/

    كد تغيير شكل موس